середу, 24 жовтня 2018 р.

ОСІНЬ. ПОВЕРТАЮСЬ.


 З першим осіннім холодком життя почнеться спочатку.
©Френсіс Скотт Фіцджеральд

Друзі! Час стрімко, невпинно, невблаганно летить вперед. А я все відкладаю повернення в свій блогобудиночок:) Не знаю яким чином так склалося, але сховалося десь далеко моє натхнення...і все ж збираюся виправити це незрозуміле непорозуміння)))
Тому я прошу вибачення за тривалу паузу, дякую за терпіння тим, хто ще хоче мене надихати і разом зі мною переживає творчий"застій")
Вже осінь, всі нахвалюють її за родючість і щедрість, тож я щиро вірю, що вона стане вдалою!)
 Осінь змінює все навкруги..і я змінюю мовний формат! Постараюсь потроху публікувати те, що створилося за довгий час моєї відсутності.
Залишайтесь зі мною, я завжди рада Вас бачити у мене на сторінці! Ласкаво прошу!😗
P.S.:До речі, мене можна знайти Фейсбук

2 коментарі: